Aqua aerobic 2019

 

Od 26. března 2019 startuje další běh aqua aerobicu v bystřickém bazénu.

 

Lektorka: PaedDr. Marcela Swidrová

 

Lekce trvá 60 minut

 

Termín: vždy v úterý 20.00 – 21.00  hodin*

*operativní změna termínu po konzultaci s lektorem vyhrazena.....

 

Rozpis lekcí:

 

1.

26.3.. 2019

2.

2.4. 2019

3.

9.4. 2019

4.

  16.4. 2019

5.

 23.4. 2019

6.

 30.4. 2019

7.

 7.5. 2019

8.

   14.5. 2019

9.

 21.5. 2019

10.

 28.5. 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena:

Jednotlivé vstupy na lekce .........................  110 Kč

10 lekcí / cyklus ............................................ 900 Kč (90 Kč lekce)

5 lekcí ……………………………………… 500 Kč (100 Kč lekce)*

*možnost fakultativního výběru lekcí z nabízeného seznamu….

 

V případě dotazů kontaktujte vedoucího provozu

 tel. č. 604591900, Marcel Čmiel                
 
 
 

AQUA AEROBIC

 

je aerobní cvičení ve vodě (která sahá cca do 1/2 hrudníku). Je zaměřený na zvýšení fyzické kondice, redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody je v závislosti na rychlosti prováděného pohybu 4 až 42 krát vyšší než odpor vzduchu a tím zvyšuje intenzitu cvičení a současně masíruje svaly.

Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Oproti ostatním formám aerobicu je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů a tím nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém.

Přednosti AQUA AEROBICU

  1. až 4x rychlejší redukce váhy než na suchu
  2. nedochází k přetěžování kloubů a páteře
  3. maximální tepová frekvence je ve vodě o 10 - 15% nižší než na suchu, což je velmi pozitivní pro kardiovaskulární systém
  4. rehabilitační účinky
  5. pohyb ve vodě navozuje fyzické i psychické uvolnění
  6. odpor vody umožňuje trénink svalové síly i vytrvalosti
  7. nedochází k přetížení vašich svalů
  8. díky tlaku vody na povrch těla dochází k masážnímu efektu, který přispívá k lepšímu odbourávání podkožního tuku, formování postavy a k prevenci celulitidy
  9. jednoduché začlenění jedinců různé výkonnosti i pohybových zkušeností
  10. voda odvádí 25krát více tepla než plynné prostředí (nepotíme se)

Jak nám cvičení ve vodě pomáhá?

  1. fyzické výhody - zlepšení fyzické síly i výkonnosti, zlepšení flexibility a svalového tonusu, vyrovnání svalových dysbalancí, zlepšení krevního oběhu a posílení srdce, rehabilitace svalů, kontrola váhy (redukce a následné udržení)
  2. sociální výhody - cvičení ve skupině je zábavné a přináší radost
  3. psychologické výhody - zlepšení pocitu ze sebe sama, cvičení navozuje příjemné pocity a pozitivní myšlení, dodává nám energii, odbourává stres a napětí, přispívá k relaxaci celého těla